
Naša ideja rešuje problem, ki je prisoten na trgu vodenih turističnih
ogledov.
Segment mlajših turistov, starih od 18 do 35 let, se skorajda ne udeležuje vodenih
ogledov, ker ne ponujajo pristnega doživetja, so neosebni in omejeni le na največje znamenitosti
kraja. Iščejo zanimivejše, alternativne aktivnosti.
Ciljni segment trenutno rešuje problem z iskanjem informacij preko interneta in tiskanih
vodičev.
To je časovno potratno, informacije niso aktualne in so prepletene z oglasi. Pogreša se
pristnost in izkušnje, ki jo zagotavlja srečanje z domačinom, ki svoje mesto dobro pozna
in lahko poda informacije iz prve roke.
Tu nastopi naša rešitev - spletna platforma, ki omogoča srečanje domačina in
turista. Ko Jan obišče novo mesto, pobrska med profili in naveže stik z domačinko Nino,
ki rada spoznava nove ljudi. V svojem profilu ponuja nočni potep po priljubljenih klubih in
nasvete o lokalnih galerijah. Jan tako hitro dobi aktualne informacije in predstavitev
obiskanega kraja na pristen način. Nina za svoj čas in informacije dobi plačilo.
Objave te ekipe

Člani ekipe
-
Andrej Levičnik (Vodja ekipe,razvijalec)
-
Miha Potušek (Kreativec, pisec vsebin)
-
Andrej Fodor (Interakcija z uporabniki)