• Generacija pomlad 2013
  • Prijava
  • Izbor
  • Akademija
  • Selekcija
  • Zaključek

Naša ideja rešuje problem, ki je prisoten na trgu vodenih turističnih ogledov.

Segment mlajših turistov, starih od 18 do 35 let, se skorajda ne udeležuje vodenih ogledov, ker ne ponujajo pristnega doživetja, so neosebni in omejeni le na največje znamenitosti kraja. Iščejo zanimivejše, alternativne aktivnosti.

Ciljni segment trenutno rešuje problem z iskanjem informacij preko interneta in tiskanih vodičev.

To je časovno potratno, informacije niso aktualne in so prepletene z oglasi. Pogreša se pristnost in izkušnje, ki jo zagotavlja srečanje z domačinom, ki svoje mesto dobro pozna in lahko poda informacije iz prve roke.

Tu nastopi naša rešitev - spletna platforma, ki omogoča srečanje domačina in turista. Ko Jan obišče novo mesto, pobrska med profili in naveže stik z domačinko Nino, ki rada spoznava nove ljudi. V svojem profilu ponuja nočni potep po priljubljenih klubih in nasvete o lokalnih galerijah. Jan tako hitro dobi aktualne informacije in predstavitev obiskanega kraja na pristen način. Nina za svoj čas in informacije dobi plačilo.

Objave te ekipe

Člani ekipe