
Naymit omogoča, da lahko katero koli lokacijo sporočimo z eno samo besedo.
Uporaben je za sporočanje lokacij, ki nimajo naslova, in v primerih, ko naslov ni zabeležen oz.
je na napačni lokaciji. Primeri: trgovine v poslovni coni s skupnim naslovom, turistične točke
na podeželju, lokacija vikenda v gorah.
Trenutno se ljudje večinoma zanašajo na naslove. Če se izgubijo, kličejo in zahtevajo
navodila. S tem izgubljajo čas in živce.
Pri konkurentih je iskanje krajev preveč komplicirano. Naymit je učinkovitejši od
sporočanja URL-jev od npr. Google Maps, ker so imena krajša, lahko jih povemo, si jih
zapomnimo ter natisnemo npr. na promocijske materiale. Boljši je tudi od uporabe
iskalnikov, ker lahko dodamo katero koli lokacijo, pri iskanju pa vedno dobimo en sam točen
zadetek.
Objave te ekipe

Člani ekipe
-
Damir Kervina (produktni vodja)
-
Matjaž Tercelj (tehnični vodja)
-
Tjaša Krisper Kutin (svetovalka za marketing)